Alimente pentru dieta de toamna

Alimente pentru dieta de toamna

Este bine stiut faptul ca hrana cea mai bogata o gasim pe timpul toamnei. Bogata in vitamine, minerale, nutrienti. Pentru ca este sezonul legumelor colorate: ardei, sfecla rosie, dovleac, morcovi. Sa nu uitam nici de fructe: „mere, pere in panere si gutui amarui”, dar si nuci.

Toate sunt o sursa inepuizabila de sanatate pentru organismul nostru deshidratat de caldura verii.

De exemplu, rosiile sunt extraordinare pentru functionarea corecta a inimii si a prostatei. Alimentele de culoare roșie si alba, în special roșiile și rădăcina de lotus ajuta inima si plamanii si sunt alimente minunate pentru un bun tranzit. Aceasta radacina de lotus este o noutate pentru multi si se gaseste la plafar sau online la diverse magazine naturiste. Rizomii de lotus sunt ușor de preparat, au textura crocantă și aromă ușoară dulce-picantă, ce se combină bine cu majoritatea legumelor, putând fi fierți la foc mic sau prăjiți la foc iute în foarte puțin ulei, dar pot fi și murați foarte ușor.

Radacina de lotus gatita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daca mananci condimentat, cel mai bine in acest moment al anului este să stai departe de alimentele picante și să le mănânci mai puțin, deoarece ele dauneaza sanatatii plamanilor. Un pic de condimente nu strica insa. Ardeiul iute o dată la ceva timp este bun si ajuta la tranzit. Acesta este momentul să se taie la jumătate portia de alimente picante.

Nu putem renunta la ele complet. De exemplu, supa crema de dovleac cu ghimbir ajuta la energizarea organismului.

Stilul de gătit cel mai potrivit pe timpul toamnei este gatitul la aburi. Supele crema sunt foarte bune pentru această perioadă a anului. Incerca combinatii de legume, fii creativ! Nu ai cum sa gresesti daca gatesti cu dragoste!

 

Print Friendly
No comments yet.

Lasă un răspuns